شیلنگ پلاستیکی کشاورزی
۲۷
اسفند

قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی | عوامل مهم و تاثیرگذار روی قیمت این محصول

  • قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی یکی از دغدغه های افرادی می باشد که در زمینه کشاورزی فعالیت می کنند.در این بخش از سایت پلاستیک کار به بررسی این موضوع پرداخته ایم:

    قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی بر چه اساسی تعیین می شود؟

    با توجه به پایین آمدن سطح آب سفره های زیر زمینی، سیاست های مربوط به صرفه جویی در مصرف آب بسیار اهمیت پیدا کرده است. از همین رو، استفاده از شیلنگ پلاستیکی جهت آبیاری بسیار رایج شده است و این محصول به وفور در بازار عرضه شده و به فروش می رسد. در صورتی که شما هم می خواهید قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی و اطلاعات مورد نیاز در مورد آن جهت خرید را به دست آورید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

    قیمت شیلنگ بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. به هر حال اعلام این قیمت برای کشاورزان و سایر متقاضیان این محصول که به شیلنگ پلاستیکی نیاز دارند، ضروری است. با خواندن این پست می توانید هر آنچه در مورد قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی لازم است بدانید را بیاموزید.

    "<yoastmark

    شیلنگ پلاستیکی کشاورزی

    شیلنگ پلاستیکی کشاورزی ابزاری برای انتقال آب است که با کیفیت ها و فرم های ظاهری متنوعی تولید و عرضه می شود. شیلنگ پلاستیکی کشاورزی دو نوع اصلی دارد که عبارت اند از: شیلنگ پلاستیکی پلی اتیلن و شیلنگ پلاستیکی PP. هر کدام از این دو نوع شیلنگ پلاستیکی ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن ها را از یک دیگر متفاوت می سازد و طبیعتا قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی با توجه به ویژگی های آن نیز متفاوت خواهد بود. مقاومت فشاری و مقاومت کششی شیلنگ پلاستیکی پلی اتیلن، اندک است. همچنین این شیلنگ، وزن کمی دارد و در دماهای پایین بسیار مقاوم است. شیلنگ پلاستیکی PP هم کاملا محکم است و از سختی بالایی برخوردار است. این شیلنگ پلاستیکی در اکثر شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، اصفهان و مشهد به تولید می رسد و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار داده می شود.

    بنابر توضیحات ارائه شده، این دو نوع شیلنگ، یعنی شیلنگ پلی اتیلن و شیلنگ PP تفاوت هایی با هم دارند که مهم ترین آن ها مواد اولیه مورد استفاده جهت ساخت آن ها می باشد. شیلنگ پلی اتیلن دارای مقاومت فشاری کم، وزن سبک و میزان چقرمگی مناسبی است. شیلنگ pp هم علاوه بر استحکام، سختی بالایی دارد. هر دو شیلنگ به دو صورت مات و شفاف یا بدون رنگ تولید می شوند و می توانند در باغداری و آبیاری باغچه های خانگی و کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین در اکثر مواقع در مقابل فشار و حرارت بالا بسیار مقاوم هستند و کمتر پیش می آید که آسیب ببینند. قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی با توجه به مشخصات آن متفاوت خواهد بود. در ادامه قصد داریم به بررسی کاربرد شیلنگ جهت آبیاری بپردازیم.

    کاربرد شیلنگ پلاستیکی کشاورزی

    همان طور که گفته شد، این شیلنگ آبیاری می توانند در باغداری و آبیاری باغچه های خانگی و کشاورزی مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از کاربردهای شیلنگ پلاستیکی کشاورزی، برای آبیاری می باشد. شیلنگ های آبیاری برای انتقال آب از منبع به بخش های مختلف زمین کشاورزی استفاده می شوند. قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی برای آبیاری یا مصارف دیگر با توجه به متراژ و اندازه ای که دارد، مشخص می شود.

    ویژگی های شیلنگ پلاستیکی کشاورزی مرغوب

    یک شیلنگ پلاستیکی کشاورزی مرغوب باید ویژگی هایی داشته باشد که خریدار را از بابت کیفیت مطلوب آن مطمئن کند. شیلنگ پلاستیکی مرغوب باید در مقابل ضربات و اصطکاک های بیرونی، فشارهای درونی و گرما و سرما به خوبی مقاومت کند. همچنین باید با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تولید شده باشد. ضمن داشتن کیفیت بالا، قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی نیز باید مناسب و و مقرون به صرفه باشد. چنین شیلنگی را تنها می توانید از مراکز فروش شیلنگ مجرب و معتبر خریداری کنید.

    صادرات شیلنگ پلاستیکی کشاورزی

    با وجود این که تولید کنندگان قدری برای تولید شیلنگ پلاستیکی کشاورزی در ایران داریم، واردات این محصول همچنان صورت می گیرد. به هر حال، تولید کنندگان داخلی توانایی تامین نیازهای داخلی و نیز صادرات شیلنگ پلاستیکی کشاورزی را به کشورهای منطقه و سایر کشورهای جهان دارند. بهترین کشورهایی که می توانند بازار هدف صادرات این محصول باشند، کشورهای هلند، چین، یونان، کره، آلمان، روسیه، ترکیه، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و ارمنستان هستند. تناسب کیفیت و قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی باعث می شود این محصول مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید.

    بیشتر بخوانید:
    شیلنگ آب ارزان | بررسی قیمت و کیفیت - پرکاربردترین ها

    قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی و فاکتورهای مهم

    همان طور که پیش از این هم گفته شد، قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی از قبیل کیفیت و مرغوبیت شیلنگ، نوع شیلنگ پلاستیکی مورد نیاز، کشور تولید کننده شیلنگ و داخلی یا وارداتی بودن محصول، حجم و میزان خرید شما، خرید از شرکت دسته اول یا خرید از واسطه، خرید جزئی یا خرید عمده و بسیاری از عوامل دیگر تعیین می شود. در واقع هر یک از این پارامترها در کنار فروشگاهی که خریدتان را از آن انجام خواهید داد، بر قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی موثر خواهند بود.

    یکی از انواع شیلنگ پلاستیکی که برای آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد، شیلنگ پلاستیکی برای آبیاری قطره ای است. این شیلنگ با توجه به مصرف کم آب در راستای صرفه جویی در مصرف آب به علت خشکسالی های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کشاورزان بسیاری برای کاهش مصرف آب این نوع شیلنگ را خریداری می کنند. قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی برای آبیاری قطره ای نیز بر اساس پارامترهای مختلفی مانند کیفیت و نوع آن متفاوت است.

    جمع بندی

    با توجه به آنچه در این مطلب خواندید، شما با شیلنگ پلاستیکی در کشاورزی و کاربرد آن و مصارف مختلفی که دارد، آشنا شدید. همچنین اطلاعاتی را در مورد ویژگی های یک شیلنگ پلاستیکی مرغوب به دست آوردید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همان طور که در این مقاله گفته شد، شیلنگ های پلاستیکی در متراژ و اندازه های متنوع با رنگ ها و شکل های ظاهری مختلفی به تولید می رسند. هم چنین کیفیت آن ها نیز با هم متفاوت است. با توجه به این موارد و سایر فاکتورهای مطرح شده در بخش های قبل،  برآورد قیمت آن انجام می شود. با توجه به نوسانات قیمت در بازار فروش این محصول، قیمت شیلنگ پلاستیکی کشاورزی ،مقدار ثابتی ندارد و قبل از خرید آن لازم است که از کارشناسان یک فروشگاه معتبر قیمت را استعلام بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای