فیلم استرچ پلی اتیلن

صادرات:
روابط عمومی:

فیلم استرچ پلی اتیلن

فیلم استرچ، نام متداول فیلم پلی اتیلن چندلایه ای است که ماده اولیه اصلی آن پلی اتیلن خطی با چگالی پایین (LLDPE) می باشد، است. اصولاً فیلم های استرچ جهت بسته بندی و محافظت محصولات، مانند پالت ها و اقلام خاص در ابعاد بزرگ استفاده می شود. به دلیل ضخامت کم و دوام بالا، فیلم استرچ یکی از بهترین و کارآمدترین روش های بسته بندی به شمار می رود.

در صورت نیاز خواص زیر به کالا اضافه می گردد:

  • (Anti-UV) جهت افزایش مقاومت و ماندگاری در برابر نور خورشید
  • (Anti-Static) ضد الکتریسیته ساکن، جهت جلوگیری از جذب گرد و غبار
نام محصول فیلم استرچ پلی اتیلن
سایر اسامی نایلون استرچ، پوشش پالت، پوشش دستی پالت، استرچ پالت
انواع
  • استرچ دستی
  • استرچ ماشینی
کاربـرد
  • بسته بندی دستی یا ماشینی پالت
  • بسته بندی زباله
  • بسته بندی آسان پالت با استفاده از رول های کوتاه و سبک
  • محافظت بلندمدت بار و محموله
ویژگی ها
  • تضمین استحکام بسته بندی جهت افزایش امنیت و حمل و نقل و انبارش کالا
  • افزایش امنیت و مدیریت موجودی انبار
  • مقاومت بالا در برابر سوراخ شدن با توجه ساختار چندلایه
  • وضوح بالا برای بازرسی محصولات
  • حفاظت در برابر اشعه ماورابنفش
  • محافظت در برابر لغزش
ضخامت 17 تا 50 میکرون
طبق درخواست مشتری تولید می شود.
عـرض 45 تا 150 سانتیمتر
طبق درخواست مشتری تولید می شود.
رنگ شفاف
طبق درخواست مشتری تولید می شود.
بسته بندی رول پوشیده شده با لفاف پلی اتیلن، قطر داخلی بوبین 76 میلی متر، براساس نیاز مشتری در کارتن نیز بسته بندی می شود و در نهایت روی پالت بسته بندی می شود.
طول 200 تا 6000 متر
طبق درخواست مشتری تولید می شود.
میزان کشش 150 تا 350 درصد
طبق درخواست مشتری تولید می شود.

بخش دانلود

فرم سفارش (همه ی فیلد های زیر را پر نمایید)

      فیلم استرچ را در این قسمت از سایت مورد بررسی قرارداده ایم.در مورد تعریف، انواع و توضیحات آن، کاربردها و مزایای این محصول بیشتر صحبت کرده ایم تا شما عزیزان آگاه و مطلع تر شوید. با پلاستیک‌کار همراه باشید:

      فیلم استرچ؛ یکی از ملزومات پرکاربرد در انواع صنایع

      بسیاری از محصولات تولیدی صنایع گوناگون در زمان حمل‌ونقل ممکن است آسیب ببینند. فیلم استرچ‌ به محکم نگه داشتن بار در جای خود و حفظ آن از هرگونه آسیب احتمالی کمک می‌کند. همین امر باعث شده است تا فیلم استرچ‌ها به پرکاربردترین انواع ملزومات بسته‌بندی تبدیل شوند. این نایلون‌های کشسان، برای بسته‌بندی مناسب محصولات، راهکاری ساده و در عین حال موثر هستند. در این مطلب، به معرفی فیلم استرچ، کاربردها و مزایای آن می‌پردازیم.

      تولید فیلم استرچ
      تولید فیلم استرچ

      فیلم استرچ چیست؟

      فیلم استرچ، نوعی روکش پلاستیکی کشسان است که برای بسته‌بندی محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد تا کالا در جای خود محکم نگه داشته شود. فیلم استرچ‌ها شبیه به سلفون‌هایی هستند که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند اگرچه فیلم های استرچ صنعتی از نظر نوع مواد اولیه و سایز و ضخامت با ان ها تفاوت دارند؛ فیلم استرچ‌ها روکش‌هایی سبک و بسیار قوی هستند تا بتوانند محصولات را سر جای خود ثابت نگه دارند. فیلم استرچ‌ها برای انواع کاربردها در گریدها، عرض و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند.
      از این نوع روکش می‌توان به‌راحتی روی بارهایی با اشکال و اندازه‌های مختلف استفاده کرد. باز کردن آن بسیار سریع و آسان است. همچنین، به‌سادگی می‌توانید حجم بسته‌بندی را تا حد امکان کاهش دهید تا در فضا صرفه‌جویی کنید. این لفاف با دست باز می‌شود و پس از باز کردن، می‌توانید برای استفاده مجدد آن را بازیافت کنید. متداول‌ترین ماده برای فیلم‌استرچ، پلی‌اتیلن سبک خطی با چگالی پایین است که از طریق کوپلیمریزاسیون اتیلن با آلفا الفین‌ها تولید می‌شود.

      انواع فیلم
      انواع فیلم استرچ

      انواع فیلم استرچ

      فیلم استرچ‌ به‌منظور برآورده ساختن طیف وسیعی از نیازهای مربوط به بسته‌بندی، در انواع مختلفی عرضه می‌شود. برای مثال، فیلم استرچ‌های برخوردار از ویژگی محافظت در برابر پرتو فرابنفش، دارای افزودنی‌های شیمیایی است که نور را خنثی می‌کند. در مواردی که اقلام پیچیده‌شده در فضای بیرونی و در معرض آب‌وهوای شدید و سایر عناصر محیطی همچون نور خورشید قرار دارند، این افزودنی‌ها محافظت بهینه‌ای فراهم می‌سازند. انواع مختلفی از فیلم استرچ‌ها وجود دارند که در ادامه به پرکاربردترین آنها اشاره می‌کنیم.

      دستی
      این نوع لفاف به‌صورت دستی بر روی محصولات اعمال می‌شود. البته به آن سلفون صنعتی یا پالت‌بند نیز گفته می‌شود. مشاغلی که ظرفیت تولیدی محدودی دارند، معمولا برای بسته‌بندی محصولات خود از این نوع فیلم استرچ استفاده می‌کنند.
      ماشینی
      فیلم استرچ ماشینی با استفاده از دستگاه به‌دور محصول پیچیده می‌شود. این کار منجر به بسته‌بندی سریع‌تر و کارآمدتر می‌شود و می‌توان بارهای بیشتری را در زمان کمتر ایمن‌سازی کرد. تفاوت عمده در فیلم استرچ ماشینی، طول آن است که نسبت به حالت دستی بسیار بلندتر است. این لفاف‌ها اغلب در رول‌هایی با طول ۱۵۰۰ متر تا ۲۷۰۰ متر عرضه می‌شود. این در حالی است که رول‌های فیلماسترچ دستی تنها با طول ۴۶۰ متر موجود هستند. پهنای فیلم‌استرچ ماشینی معمولا از عرض ۵۰ سانتیمتر شروع می‌شود و به ۲ متر یا حتی بیشتر از آن هم می‌رسد.
      رنگی
      فیلم‌های استرچ رنگی برای آن دسته از نیازهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که خاص هستند و لفاف‌های معمولی نمی‌توانند آن‌ها از آن‌ها محافظت کنند. این روکش‌ها برای محموله‌های بین‌المللی، جایی که نیاز به کدگذاری رنگی است و در مواردی برای ارسال هدیه، ایده‌آل هستند. گفتنی است فیلم‌ استرچ‌های رنگی در برابر سوراخ‌شدن بسیار مقاوم هستند.

      فیلم استرچ
      فیلم استرچ

      کاربردها

      به‌طور کلی، برای محافظت از بار در هنگام حمل‌ونقل از فیلم استرچ استفاده می‌شود. در کنار استفاده از این نوع روکش، برای اقلام شکننده مانند ظروف شیشه‌ای می‌توان از سایر روش‌های بسته‌بندی مانند نایلون‌های حباب‌دار نیز استفاده کرد. بدین‌ترتیب، محصول بسته‌بندی‌شده در برابر ضربه از خود مقاومت بسیار بالایی نشان خواهد داد.

      مزایای استفاده 

      فیلم‌های کششی محصولات را عاری از گردوغبار، رطوبت و کثیفی نگه می‌دارد. همچنین، بارهایی که با فیلم استرچ بسته‌بندی می‌شوند، ایمن‌تر هستند و بدین‌ترتیب آسیب‌های حمل‌ونقل به حداقل ممکن می‌رسد. از سوی دیگر، فیلم استرچ‌های مقاوم در برابر پرتو فرابنفش می‌توانند از محصولات قرارداده‌شده در فضای باز در برابر نور شدید خورشید محافظت کنند. فیلم استرچ‌های مات نیز محتویات بار را پنهان می‌کنند و موارد دزدی را کاهش می‌دهند. در ادامه به برخی دیگر از مزایای استفاده از فیلم استرچ‌ها اشاره می‌کنیم.

      راندمان بالاتر در جابه‌جایی و انبارش مواد و محصولات

      فیلم استرچ زمانی که همراه با کاغذ محافظ گوشه پالت استفاده می‌شود، به انباشتن بار روی پالت‌ها کمک می‌کند. این امر باعث می‌شود تا فضای انبار به حداکثر برسد و محصولات بیشتری را بتوان انبارش کرد. علاوه بر این، می‌توانید به‌راحتی بار بسته‌بندی کنید، آن را در جایی بگذارید و با خیال راحت در اطراف آن حرکت کنید و بدین‌ترتیب به افزایش بهره‌وری و گردش کار کمک کنید.
      گفتنی است فیلم استرچ‌ها باعث می‌شوند بارها با استفاده از لیفتراک به‌راحتی جابجا شوند. همچنین، با کمک فیلم استرچ می‌توانید به‌آسانی بارهایی با اشکال غیرمعمول را که نمی‌توان نمی‌توان روی یک سطح صاف قرار داد، روی هم قرار دهید.

      امکان بازیافت و کاهش سرقت

      بیشتر فیلم استرچ‌ها سازگار با محیط‌زیست و ۱۰۰ درصد قابل‌بازیافت هستند. اگر آنها را تمیز نگه دارید، می‌توانید آنها را به‌راحتی بازیافت کرده و باز هم از آنها استفاده کنید. فیلم استرچ، بارها را به‌طور کامل و محکم می‌پوشاند؛ از این‌رو، دزدیدن بار به کار سختی تبدیل می‌شود. مورد دیگر اینکه استفاده از فیلم استرچ‌های مات می‌تواند محصول را از دید پنهان کند. اگر از فیلم استرچ‌های شفاف استفاده می‌کنید، سامانه اسکن می‌تواند به راحتی مشخصات خود محصول را بخواند.

      مدیریت موجودی

      اگر همه محصولات مشابه در کنار هم قرار بگیرند، مدیریت موجودی ساده‌تر می‌شود. این امر شانس جدا افتادن محصولات را کاهش می‌دهد و شمارش موجودی را به یک فرآیند کارآمد تبدیل می‌کند. بدین‌ترتیب، در زمان نیز صرفه‌جویی می‌شود.

      خرید فیلم استرچ از پلاستیک‌کار

      آیا به دنبال راه بهتری برای بسته‌بندی و محافظت از بارهای خود هستید؟ بسته‌بندی با استفاده از فیلم استرچ یکی از کارآمدترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راهکارهای بسته‌بندی است. به لطف قابلیت کشش بالا، فیلم استرچ‌ها اقلام را در کنار هم محکم نگه می‌دارند تا جابه‌جایی ناخواسته آن‌ها و آسیب به کالاها در حین حمل‌ونقل کاهش پیدا کند. همچنین می‌توانید از این نوع پوشش برای محافظت از اقلام در برابر عوامل محیطی مانند شرایط نامناسب آب‌وهوایی، رطوبت و گردوغبار استفاده کنید.
      شرکت پلاستیک‌کار، تولیدکننده و صادرکننده پیشگام در صنعت پلاستیک ایران، با سابقه بیش از سه دهه است که در زمینه تولید انواع محصولات پلیمری در دو گروه پلی‌اتیلن و پی‌وی‌سی فعالیت دارد.

      مزایای فیلم
      مزایای فیلم استرچ

      ما در پلاستیک‌کار متناسب با نیازهای بسته‌بندی شما، بهترین گزینه فیلم استرچ را به شما ارائه می‌دهیم و این افتخار را داریم که شریک تجاری مورد اعتماد شما مشتریان گرامی باشیم. برای آگاهی از مشخصات فنی انواع فیلم استریچ و دیگر محصولات و همینطور قیمت‌های رقابتی پلاستیک‌کار، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.