فیلم و کیسه های فروشگاهی

صادرات:
روابط عمومی:

فیلم و کیسه های فروشگاهی

فیلم و کیسه های فروشگاهی

فیلم و کیسه های فروشگاهی : پلاستیک‌کار برخی انواع کیسه های تبلیغاتی و فروشگاهی، سفره یکبارمصرف، کیسه فریزر و کیسه زباله عمدتا به صورت فله و جهت تامین نیاز بازارهای صادرات، تولید می کند.

با بهره گیری از امکانات تولید، دوخت و چاپ فلکسوگرافیک تا 6 رنگ و همچنین انعطاف پذیری در بسته بندی مطابق با سلیقه و انتظار مشتری،  انواع سفره یکبارمصرف و کیسه های دسته دار به کشورهای گوناگون به خصوص کشورهای عربی و آسیای میانه صادر نموده ایم.

لازم به ذکر است، به منظور تامین نیاز برخی مشتریان، رول های پلی اتیلن را در سایز و ضخامت های مشخص و درصورت نیاز با رنگ و چاپ مشخص، آماده دوخت و یا چاپ (جرقه گیری شده) تولید و عرضه می نماییم.

برخی انواع محصولات فیلم و کیسه های فروشگاهی پلاستیک کار:

  • کیسه فریزر
  • کیسه زباله
  • کیسه فروشگاهی
  • سفره یکبارمصرف

بخش دانلود

کیسه فریزر

ما کیسه های فریزر را با کیفیت بالا، بهداشتی و در بسته بندی های مختلف برای انواع سلیقه ها عرضه می نماییم. لازم به ذکر است جهت تامین نیاز بازارهای گوناگون، تولید برمبنای سفارش مشتری انجام می شود.

کیسه زباله

شرکت پلاستیک کار کیسه های زباله صنعتی و عمومی جهت جمع آوری زباله های ادارات، بیمارستان ها، منازل، در سایزها و رنگ های گوناگون و درصورت نیاز به صورت چاپی تولید و عرضه می کند.

کیسه فروشگاهی

با بهره گیری از تکنولوژی تولید فیلم های تکلایه و چندلایه و همچنین توانایی دوخت و چاپ فلکسوگرافیک تا 6 رنگ، ما انواع کیسه های تبلیغاتی و فروشگاهی در رنگ، طرح، اندازه و با دسته های گوناگون تولید و عرضه می نماییم.

سفره یکبارمصرف

سفره های یکبارمصرف پلاستیک کار از ترکیب پلی اتیلن های سبک، سنگین و خطی و درصورت نیاز درصد کمی هایکال تحت نظارت کیفی مداوم در سایز، رنگ، طرح و بسته بندی های مختلف به منظور استفاده در منازل، رستوران ها، سفرها ،میهمانی ها، هتل ها، سالن های غذاخوری، بیمارستان ها، دانشگاه ها، ادارات و … تولید می گردد.