کیسه های صنعتی و بسته بندی

صادرات:
روابط عمومی:

کیسه های صنعتی و بسته بندی

کیسه های صنعتی و بسته بندی

امروزه از کیسه های پلی اتیلن جهت بسته بندی در صنایع مختلفی استفاده می شود.

برخی خواص فیلم های پلی اتیلن شامل حجم کم، شفافیت، انعطاف پذیری، قابلیت تولید در سایز، ضخامت و رنگ های مختلف، امکان چاپ روی فیلم و دوخت پذیری مناسب، مصرف این محصولات را جهت بسته بندی در صنایع گوناگون افزایش داده است.

شرکت پلاستیک کار با بهره گیری از ماشین آلات تولید فیلم چندلایه، چاپ فلکسوگرافیک تا 6 رنگ و ماشین های دوخت در سایزهای متنوع امکان تولید انواع کیسه های صنعتی با دوخت آب بندی جهت بسته بندی مایعات و پودر، لاینر جامبوبگ، بیگ بگ ، پالت بگ ، پلی بگ، کیسه ضد­استاتیک جهت بسته بندی پودر و محصولات دارویی، انواع رول و کیسه های دسته دار چاپی جهت مصارف تبلیغاتی، فروشگاهی و … را دارد.

لازم به ذکر است با توجه به نیازهای گوناگون صنایع، تولید برمبنای سفارش مشتری انجام می شود.

برخی انواع کیسه های صنعتی پلاستیک کار:

  • کیسه های صنعتی با دوخت آب بندی جهت بسته بندی مایعات، پودر و محصولات دارویی
  • کیسه روپالتی جهت پوشش پالت ها، لوازم خانگی، موادمعدنی و ….
  • کیسه قیر (پلی بگ) با دمای ذوب مخصوص جهت بسته بندی قیر مایع
  • کیسه با نقطه ذوب پایین جهت مصرف در صنایع لاستیک سازی

بخش دانلود

کیسه های بسته بندی مایعات و پودر

با بهره گیری از تکنولوژی تولید فیلم های سه لایه، دوخت آب بندی و چاپ فلکسوگرافیک تا 6 رنگ، پلاستیک کار انواع کیسه های صنعتی ضداستاتیک جهت بسته بندی مایعات و پودر تولید می نماید.

کیسه های روپالتی

ما با بهره گیری از تکنولوژی تولید فیلم های چندلایه و امکانات دوخت و چاپ، کیسه های روپالتی جهت پوشش انواع پالت ها و لوازم خانگی حجیم را تولید می نماییم.

کیسه قیر

قیر به روش های گوناگون به بازار عرضه می شود. درخصوص مقاصد داخلی معمولا از تانكرهای قیر استفاده می شود درحالی که برای مقاصد خارجی بسته به نوع قیر از انواع بسته بندی بشكه ای،Polybag ،Bitubag  استفاده می شود.

کیسه با نقطه ذوب پایین (لاستیک سازی)

گروه کارخانجات تولیدی پلاستیک کار با بهره گیری از تکنولوژی روز و تلاش مهندسان خلاق در واحد تحقیق و توسعه کیسه های با نقطه ذوب پایین به منظور استفاده در صنایع لاستیک سازی را تولید می نماید.