گرانول های صنعت شیلنگ

صادرات:
روابط عمومی:

گرانول های صنعت شیلنگ

گرانول های صنعت شیلنگ

در تولید شیلنگ های پی وی سی از انواع گرانول های پی وی سی استفاده می شود.

نوع و گرید این گرانول ها به نوع شیلنگ، شکل ظاهری آن و شرایط آب و هوایی منظقه ای که شیلنگ در آن استفاده می شود مرتبط است.

با توجه به اینکه اغلب، لایه بیرونی شیلنگ در ظاهر شیلنگ موثر است و لایه درونی آن با مایع در تماس است، معمولا در تولید شیلنگ ها از دو یا سه نوع گرید مختلف (برای لایه های مختلف شیلنگ) استفاده می شود.

به منظور افزایش خاصیت الاستیسیتی شیلنگ ها از گرانول هایTPE  که ترکیبی از PVC وNBR  می باشد استفاده می شود این نوع شیلنگ ها نسبت به شیلنگ های پی وی سی قابلیت انعطاف پذیری و دوام بیشتری دارند.

همچنین در صورت نیاز از افزودنی Anti-UV جهت افزایش مقاومت کالا به اشعه ماورابنفش خورشید استفاده می گردد.

شرکت پلاستیک کار انواع گرانول های شیلنگی را در گرید ها و رنگ های متنوع و کاملا بر اساس نیاز مشتریان تولید و عرضه می نماید.

تجربه ما در تولید و صادرات شیلنگ های پی وی سی امکان ارائه مشاوره فنی به تولیدکنندگان شیلنگ را در زمینه تهیه گرانول پی وی سی مورد نیازشان فراهم نموده است:

  • شیلنگ اسپیرال
  • شیلنگ TPE
  • شفاف و شیشه ای
  • کربناتی

بخش دانلود

اسپیرال

جدیدترین نوع شیلنگ های پی وی سی از دو بخش ساخته شده است. بخش نرم که از جنس پی وی سی نرم می باشد و بخش میانی از  جنس پی وی سی سخت و به صورت فنری (اسپیرال) تولید می شود.

شیلنگ لاستیکی

به منظور افزایش خاصیت الاستیسیتی شیلنگ ها از گرانول هایTPE   که ترکیبی از PVC  وNBR   می باشد استفاده می شود این نوع شیلنگ ها نسبت به شیلنگ های پی وی سی قابلیت انعطاف پذیری و دوام بیشتری دارند.

گرانول های شفاف شیلنگی

معمولا گرانول های شفاف یا بدون کربنات به دلیل سبک تر بودن بهترین انتخاب برای تولید شیلنگ می باشند. شرکت پلاستیک کار گرانول های شیلنگی شفاف را در دو نوع شفاف و شیشه ای عرضه می نماید.

گرانول های کربناتی شیلنگی

گرانول های غیر شفاف که معمولا حاوی درصدی کربنات کلسیم به منظور کاهش بهای تمام شده کالا و همچنین افزایش مقاومت آن می باشند.