کاربرد شیلنگ آب ارزان
۲۷
اسفند

شیلنگ آب ارزان | بررسی قیمت و کیفیت – پرکاربردترین ها

  • شیلنگ آب ارزان و خرید آن به عنوان محصولی کاربردی یک نیاز محسوب می شود.در این بخش از سایت در مورد شیلنگ آبیاری و قیمت آن بیشتر صحبت می کنیم:

    شیلنگ آب ارزان و نقش آن

    از زمانی که شیلنگ آب اختراع شد انقلاب بزرگی در عملیات جابجایی مواد از مکانی به مکان دیگر بوجود آمده‌است.

    امروزه در همه جای جهان شیلنگهای آب را به عنوان یک محصول شناخته شده و کاربردی  می‌شناسند که درصورت نبودن آن در زندگی بسیاری از افراد مشکل بوجود خواهد آمد.

    یکی از کارهای لذت بخشی که معمولا افراد در طول روز انجام می‌دهند، رسیدگی و آبیاری انواع گل و گیاه در حیاط منزلشان است و همانطور که میدانید داشتن یک باغچه در خانه و پرورش انواع گل‌ها بسیار لذت بخش است و برای بهبود روحیه افراد تاثیر مثبتی دارد. آب یکی از نیازهای مهم گل و گیاهان و درختان برای سرسبز بودن و رشد بهتر می‌باشد و از پژمردگی آنها پیشگیری می‌کند. به منظور آبیاری هر چه بهتر گیاهان خود بهتر است از شیلنگ استفاده کنید. همه ما میدانیم که وظیفه شیلنگ انتقال دادن آب از مکانی به مکان دیگراست و یک وسیله بسیار ضروری و کاربردی در منزل است که علاوه بر استفاده برای آب دادن به گیاهان داخل خانه، یک وسیله برای شستشوی خودرو شما هم می‌باشد و شما می‌توانید از آن در موارد دیگری نیز استفاده نمایید. در این مقاله در مورد تهیه شیلنگ آب ارزان می‌پردازیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

    تولید شیلنگ آب ارزان

    تولید کنندگان شیلنگ آب ارزان با توجه به انواع آن، محصولات گوناگونی را به بازار عرضه می‌کنند. شیلنگ آب وگاز و تراز جز آن می‌باشند که هر یک از ویژگی‌ها و کاربرد‌های گوناگونی برخوردار هستند. شیلنگ‌های تراز برای بنایی و در بخش خروجی آب کولرهای گازی بکار برده می‌شود.

    شرکت‌های تولید کننده زیادی در زمینه تولید شیلنگ فعالیت دارند. بعضی از آنها با تجربه‌ی زیاد و سابقه‌ی طولانی که دارند توانسته‌اند، مشکلات تولید شیلنگ را در ایران برطرف کنند و فروش موفقی داشته‌باشند.

    همینطور با بکار بردن علم بروز و فناوری‌های جدید در این زمینه  بهترین شیلنگ آب ارزان را به بازار ارائه می‌کنند و رضایت مشتری‌ها را هم به خود جلب کرده‌اند.

    شیلنگ آب ارزان
    شیلنگ آب ارزان

    کاربرد شیلنگ آب ارزان

    از شیلنگ‌های آب قطره‌ای در صنعت کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این روش جهت آبیاری مزرعه از روش آبیاری قطره‌ای استفاده می‌شود.

    این روش یکی از بهترین راه‌های آبیاری است که می‌تواند به میزان زیادی از هدر رفتن آب جلوگیری کند و همچنین موجب می‌شود که آب به خوبی به بستر خاک وارد شده و گیاهان و مزرعه را آبیاری کند در صورتی که در روش‌های دیگر آبیاری، آب به میزان زیادی هدر می‌رود.

    شیلنگ آب (بر اساس تعداد لایه)

    لازم است بدانید که تعداد لایه‌های شیلنگ آب، بر روی قیمت آن تاثیرگذار است.

    در مجموع انواع شیلنگ آب ارزان بر اساس تعداد لایه به ۴ گروه تقسیم بندی می‌شود:

    یک لایه، دو لایه، سه لایه، چهار لایه

    بطور معمول ساختار شیلنگ آب خانگی بدین صورت است که از لایه گوناگونی از جنس pvc ساخته می‌شود و در بعضی از این شیلنگها از یک لایه نخ پلی استر هم بکار برده می‌شود که به آن شیلنگ آب تقویت شده با نخ پلی استر هم گفته می‌شود.

    شیلنگ هایی که از این گونه نخ تقویت می‌شوند بجز افزایش میزان مقاومت و طول عمر شیلنگ، موجب زیبایی بسیاراین محصول خواهد شد.

    قیمت شیلنگ آب خانگی که با نخ پلی استر تقویت شده‌است بطور معمول بیشتر از مدل بدون نخ این شیلنگ می‌باشد.

    ویژگی شیلنگ آب با کیفیت

    از ویژگی شیلنگ مرغوب می‌توان چند مورد را نام ببریم:

    یک شیلنگ باکیفیت وزن سبکی دارد.

    نرم و انعطاف پذیر است.

    به آسانی می‌توان به روش‌های گوناگون از آن استفاده کرد.

    یکی دیگر از ویژگی‌های شیلنگ آب، قطر بدنه‌ی آن است، به این صورت که هرچه قطرآن بیشتر باشد، مطمئنا کیفیت و دوام بیشتری هم خواهد داشت.

    شیلنگ آب ارزان مرغوب و نامرغوب

    از سوی دیگر بعضی اوقات متناسب با کاری که قرار است انجام دهیم، قطر شیلنگ را برای خرید مشخص می‌کنیم. شیلنگ‌ها شامل انواع رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون می‌باشند، ولی این دو برای کیفیت تعیین کننده نیستند ولی مواد اولیه و متریالی که در ساخت شیلنگ آب ارزان استفاده می‌شود بسیار تعیین کننده مرغوب بودن و یا نبودن آن می‌باشد.

    برخی از شیلنگ‌ها دارای یک پوسته‌ی اضافی هستند که از خراشیدگی آن پیشگیری می‌کند و بسیار با کیفیت هستند.

    قیمت انواع شیلنگ آب ارزان

    امروزه در بازار شاهد انواع مدل‌ها در قیمت و کیفیت‌های گوناگون هستین. به همین علت انتخاب را برای کسانی که خواهان کیفیت بهتر و قیمت پایین تر هستند، مقداری سخت کرده‌است. به همین علت یافتن لیست قیمت شیلنگ آب ارزان و با کیفیت بسیار مهم می‌باشد.

    شیلنگ آب خانگی و ساختمانی در اندازه‌های گوناگون تولید می‌شوند. بهترین نوع شیلنگ آب که در امور خانگی بکار برده می‌شود، شلنگ نمره دو و یا دونیم است. که بیش از ۹۰٪ برای مصارف خانگی استفاده می‌شود. شیلنگ آب با کیفیت در بازار در رنگ‌های مختلف و زیبایی مانند: آبی، قرمز، سبز، نارنجی، زرد و… تولید می‌شوند و خریداران بر اساس علاقه و سلیقه خود آن را تهیه می‌کنند.

    این شلنگ‌ها بطور معمول در انواع اندازه‌ها و متراژ ۵۰ متری تولید می‌شوند. اما بعضی از شرکت‌ها و تولیدی‌ها هم این شلنگ‌ها را در متراژ ۱۰، ۲۰، ۳۰متری طراحی و تولید می‌کنند، تا خریداران بتوانند قالب‌های خود را به این صورت تهیه و از آنها استفاده کنند. قیمت شیلنگ آب ارزان، مناسب و با کیفیت است.

    برای خریداری و تهیه انواع شلنگ‌های با کیفیت و مقاوم می‌توانید از طریق سایت‌ها و یا نمایندگی‌های فروش آن محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. در ایران شلنگ‌های خوب و با کیفیت در اندازه‌های ۲ و بیشتر به خیلی از کشورهای همسایه مانند: پاکستان، ترکیه، افغانستان و همینطور کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود و بسیارمورد استقبال آنها قرار گرفته‌است.

    خرید شیلنگ آب

    اگر قصد خرید شیلنگ به صورت متری دارید بهتر است به فروشگاه‌های شهرتان مراجعه کنید. به دلیل اینکه اگر برای خرید آن به کارخانه مراجعه کنید باید در متراژ بالا سفارش دهید.

    معمولا فروشنده‌ها با خرید عمده شیلنگ آب می‌توانند آن را به صورت نیم بها خریداری کنند و دو برابر آن سود کنند.

    فروشگاه‌های اینترنتی هم توانسته‌اند بسیاری از نیازهای خریداران خود را برطرف کنند و مشتریان شیلنگ همواره می‌توانند برای پیدا کردن و بررسی ویژگی‌های شیلنگ مورد نظرخود، دیدن نظرات سایر خریداران، مشاهده لیست قیمت‌ها و مقایسه‌ی آنها و در نهایت خرید این محصول، به سایت‌های معتبر در این حوزه مراجعه نمایند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای