نایلون کشاورزی
۰۵
فروردین

خرید نایلون کشاورزی برای حفظ، نگهداری و کارایی بهتر باغات

  • خرید نایلون کشاورزی یکی از تجهیزات مهم سازه‌های گلخانه‌ای می‌باشد.مدل نایلون کشاورزی ،درجه ضخامت و سایز مد نظر مشتری، همچنین افزودنی‌های نایلون و… در قیمت نایلون کشاورزی تاثیرگذار هستند.

    خرید نایلون کشاورزی و مشخصات

    پلاستیک‌های گلخانه‌ای مناسب را می بایست با در نظر گرفتن عوامل گوناگونی انتخاب کرد. در واقع لازم است سایر شرایط گلخانه را با ویژگی‌های فنی پلاستیک عریض منطبق کرد. در این مقاله، در مورد خرید نایلون کشاورزی و مشخصات آن ومهم‌‌ترین مشخصات فنی و قیمتی‌ آن توضیحاتی را ارائه دهیم، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

    نایلون یا پلاستیک کشاورزی چیست

    کشاورزان و باغداران معمولا برای حفظ و نگهداری از محصولاتشان در برابر تغییرات آب و هوایی و پیشگیری از سرما ویخ زدگی، خرید نایلون کشاورزی را در برنامه خود دارند. این نمونه از نایلون‌ها به علت شفافیتی که دارند می‌توانند نور خورشید با به میزان بیشتری به گیاهان منتقل کنند، و با این کار محیطی خوب و ایده آل برای رشد محصولات ایجاد می‌شود و می‌توانند در دمای خوب و همچنین با دریافت کافی نور خورشید رشد سریع و خوبی داشته‌باشند. در این شرایط کشاورزان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را ۲ تا ۳ هفته زودتر از موعد برداشت، به بازارروانه کنند. و با این کار می‌توانند با ارائه محصولات خود خارج از فصل، سود بسیار خوبی را بدست آورند

    و در این صورت استفاده کردن از پلاستیک کشاورزی موجب باروری بیشتر محصولات و در نتیجه کسب سود بیشتر برای کشاورزان خواهد شد.

    تولید نایلون کشاورزی

    در تولید نایلون‌های کشاورزی، افزودنی ‌های ویژه و خاصی بکار میرود که جهت افزایش کیفیت و عملکرد به هر کدام از لایه‌‌ها اضافه می‌شود. یکی از افزودنی هایی که برای این نایلون‌ها بکار برده می‌شود، می‌توان افزودنی UV را نام برد که موجب افزایش ماندگاری محصول و مقاومت آن در مقابل نور خورشید می‌شود. همچنین می‌توان افزودنی هایی را برای تنظیم دما و ضد شبنم به آن اضافه کرد. به دلیل ارتباط مستقیم این نایلون‌های کشاورزی با نور خورشید، کود، سم و مواد شیمیایی، این مواد را در هنگام تولید به آن‌ها می افزایند تا موجب بالا رفتن مقاومت آن‌ها در مقابل این موارد شوند. در نتیجه بالا رفتن کیفیت، استقبال مشتریان، فروش و خرید نایلون کشاورزی، عرضه و تولید آن هم افزایش میابد.

    خرید نایلون کشاورزی
    خرید نایلون کشاورزی

    قیمت کیلویی نایلون کشاورزی

    قیمت نایلون کشاورزی به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد اولیه، متراژ مدنظر، طرح و رنگ سفارشی بستگی دارد. همه این موارد می‌توانند در نرخ نهایی نایلون، تاثیر گذار باشند. جهت  خرید نایلون کشاورزی و اطلاع از قیمت آنها با شماره هایی که در سایت درج شده‌اند با ما تماس حاصل کنید.

    شما می‌توانید جهت دریافت قیمت نایلون‌ها با شماره‌های درج شده در سایت با ما تماس حاصل نمایید.

    خرید نایلون کشاورزی برای حفظ و نگهداری

    در دنیای امروزه فروش و تولید کردن پلاستیک کشاورزی اهمیت بسیار زیادی دارد. نایلون‌های کشاورزی نایلون پهنی می‌باشند که در زمین‌های کشاورزی برای بسته بندی، حفظ و نگهداری محصولات در برابرسرما بسیار بکار برده می‌شود. و به خاطر شفافیتی که دارند نور خورشید را به آسانی به گیاهان منتقل می‌کنند.

    نایلون‌های کشاورزی از جنس پلی اتیلن می‌باشند  که به شکل یک یا چند لایه تولید شده و براساس اندازه، میزان ضخامت و کاربرد آن‌ها تقسیم می‌شوند که این ویژگی‌ها درمشخص کردن قیمت برای خرید نایلون کشاورزی بسیار موثر می‌باشند. مثلا قیمت نایلون کشاورزی به صورت کیلویی، بستگی به نوع، میزان ضخامت و رنگ آنها دارد.

    مزیت‌های استفاده از نایلون کشاورزی

    نایلون‌های کشاورزی بسیار مقرون به صرفه هستند. به دلیل نصب و استفاده سریع و آسانی که دارند نزد اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. نایلون‌های کشاورزی UV از ورود اشعه ماوراء بنفش به داخل گلخانه پیشگیری می‌کند و شرایط بسیار خوبی را برای رشد محصول و گیاهان ایجاد می‌کند. این نایلون‌ها آنتی باکتریال هستند و از آفت‌های محصولات کشاورزی و گیاهان جلوگیری می‌کند. به دلیل وزن سبک و انعطاف‌پذیری بسیار بالایی که دارند، نصب و جابجایی آنها بسیار آسان و راحت انجام می‌شود. همچنین قیمت مناسب و ارزان برای نایلون‌های کشاورزی نسبت به دیگر وسایل کاربردی مانند آن، موجب شده که استفاده از این پلاستیک‌ها بسیار به صرفه باشد. نایلون‌های کشاورزی می‌توانند مشکل رشد کند گیاهان را حل می‌کند به دلیل اینکه گیاهانی که متراکم هستند بر روی هم سایه می افکنند و باعث افزایش کیفیت محصولات خواهد شد، همچنین از رشد علف‌های هرز پیشگیری می‌کند‌.

    این محصول به علت عبور دادن بالای ۹۰٪نور، از ماندگاری و کیفیت و استحکام خوبی برخوردار هستند، عبور نور مهم‌ترین چیزی است که کشاورزان می‌خواهند. به دلیل اینکه موجب رشد و شکوفایی گیاهان می‌شود.

    همینطور نور را به اندازه و متناسب، در محیط گلخانه پخش می‌کند، و همه گیاهان می‌توانند نور خورشید را دریافت کنند. این موضوع موجب رشد یکنواخت و مناسب در همه جای گلخانه خواهد شد

    خرید نایلون عریض کشاورزی

    نایلون عریض کشاورزی دارای بالا‌ترین میزان سازگاری با محیط، محصولات، آب و هوا و میزان وسعت گلخانه می‌باشد. همانطور که میدانید پلاستیک یک ماده تقریبا ارزان و با وزنی سبک است که کاربری راحتی دارد. ولی نایلون‌های گلخانه‌ای از تنوع بسیار بالایی برخوردارهستند. به همین دلیل انتخاب نایلون عریض مناسب جهت مدیریت مخارج گلخانه و ایجاد اطمینان از رشد بهتر و سلامتی محصولات کشاورزی، اهمیت بسیار بالایی دارد.

    ویژگی‌های فنی نایلون‌های گلخانه‌ ای: درزمان خرید نایلون کشاورزی نخستین موردی که باید در نظر بگیرید باید در نظر بگیرید، شرایط نایلون کشاورزی می‌باشد. این شرایط را می‌بایست مناسب با توقعاتی که از این محصول دارید، مشخص کنید. اصلی ‌ترین ویژگی‌های فنی نایلون کشاورزی شامل: میزان ضخامت، اندازه عبور و پخش نور در آن، دوام و ماندگاری در مقابل شرایط گوناگون آب و هوایی مانند باد و باران و تگرگ، جنس نایلون کشاورزی، ضد چکه کردن آب بودن و به بیان دیگر کنترل میعانات و همینطور اتلاف حرارتی می‌باشد.

    قیمت خرید نایلون کشاورزی:  متراژ گلخانه برای انتخاب کردن نوع نایلون کشاورزی تاثیر گذار است. در بعضی مواقع، بهترین کار برای گلخانه‌های بزرگ و وسیع، انتخاب کردن نایلون گلخانه‌ای استاندارد و با کیفیت است. با این‌ که به طور معمول باکیفیت‌‌ترین و بهترین نایلون‌های کشاورزی گران‌ قیمت ‌ترین آن‌ها می‌باشد، ولی این انتخاب در دراز مدت و با گذشت زمان، به‌صرفه می‌باشد؛ زیرا در صورت فرسودگی زودهنگام نایلون ها، توجیه اقتصادی بودن پروژه‌های گلخانه‌ای وسیع را از بین خواهد برد.

    روش خرید نایلون کشاورزی

    جهت خرید نایلون کشاورزی و گلخانه‌ای و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت با ما تماس حاصل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای