گرانول پی وی سی

صادرات:
روابط عمومی:

گرانول پی وی سی

گرانول پی وی سی

هر ماده ای که با ابعاد کمتر از 3*3 میلیمتر تولید شود گرانول نام دارد. منظور از گرانول، شکل ظاهری پلیمر می باشد و یکی از انواع پلیمرهای پر اهمیت، گرانول پی وی سی است. گرانول PVC ماده ای است متشکل از رزین پی وی سی، پلاستیسایزر، مواد معدنی و افزودنی های مورد نیاز که طی فرآیند اختلاط توسط ماشین آلات کامپاندینگ تولید می گردد. گرانول پی وی سی به دلیل خاصیت ذاتی، دارای دامنه گسترده ای از خواص می باشد و به صورت گرانول های نرم و سخت تولید می شوند.

گرانول های پی وی سی نرم :

در تولید این گرانول ها از پلاستیسایزر استفاده می شود که باعث کاهش سختی (هاردنس) می شود، به همین دلیل اصطلاحا به آن گرانول های نرم شده یا Soft گفته می شود. دامنه هاردنس گرانول های نرم معمولا بین 40 تا 100 (Shore A) می باشد.

شاخه ای از گرانول های پی وی سی نرم گرانول های TPE هستند که در ترکیب آن ها علاوه بر پی وی سی از NBR که دارای خاصیت الاستیسیتی می باشد استفاده می شود.

گرانول پی وی سی نرم در صنایع سیم و کابل، خودرو، تزریق، کفش، در و پنجره و … کاربرد فراوان دارند.

گرانول های پی وی سی سخت (UPVC) :

به دلیل عدم استفاده از پلاستیسایزر در این نوع گرانول به آن ها گرانول های سخت یا نرم نشده گفته می شود. دامنه هاردنس گرانول های سخت بین 40 تا 90 (Shore D) می باشد. این گرانول ها معمولا جهت تولید اتصالات لوله، پروفیل در و پنجره، داکت، کرکره و … استفاده می شوند.

شرکت پلاستیک کار با بهره گیری از ماشین آلات مجهز و به روز، انواع کامپاند­های نرم و سختPVC  ، UPVC وTPE  جهت کاربردهای گوناگون در طیف وسیعی از صنایع به شرح ذیل تولید و عرضه می نماید:

  • صنایع سیم و کابل و برق
  • صنعت ساختمان
  • صنعت کفش
  • صنعت شیلنگ
  • سایر گرانول ها

بخش دانلود

گرانول های سیم و کابل و برق

با توجه به مصرف بالای گرانول های پی وی سی در صنعت برق و سیم و کابل، شرکت پلاستیک کار، سال هاست که انواع گرانول های صنعت سیم و کابل و برق را در کلاس های حرارتی ST1 و ST2  تولید می نماید

گرانول های صنعت ساختمان

گرانول های پی وی سی در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی دارند و روز به روز استفاده از پی وی سی در صنعت ساختمان افزایش می یابد.

گرانول های صنعت کفش

گرانول کفشی مواد اولیه برای تولید زیره و رویه کفش، چکمه دمپایی و صندل می باشد. این مواد به صورت شفاف، بی رنگ، رنگی و مشکی و به دو صورت نرم و سخت تولید می شوند

گرانول های صنعت شیلنگ

با توجه به اینکه اغلب، لایه بیرونی شیلنگ در ظاهر شیلنگ موثر است و لایه درونی آن با مایع در تماس است، معمولا در تولید شیلنگ ها از دو یا سه نوع گرید مختلف (برای لایه های مختلف شیلنگ) استفاده می شود.

سایر گرانول های پی وی سی

شرکت پلاستیک کار انواع گرانول های پی وی سی نرم و سخت برای مصرف در صنایع سیم  و کابل، برق، ساختمانی، کفش، شیلنگ تولید و عرضه می نماید.