بررسی قیمت فیلم استرچ بسته بندی
۰۲
خرداد

بررسی قیمت فیلم استرچ بسته بندی | عوامل موثر

  • بررسی قیمت فیلم استرچ بسته بندی موضوعی است که در این نوشته قصد ارائه آن را داریم. همان طور که می دانید فیلم استرچ یکی از بهترین و پرطرفدارترین گزینه ها برای بسته بندی محصولات در صنایع مختلف می باشد. در صورتی که شما هم در فکر بسته بندی کردن محصولات خود هستید و فیلم استرچ نیز یکی از گزینه های انتخابی شماست، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

    فیلم استرچ چیست؟

    پیش از بررسی قیمت فیلم استرچ بسته بندی بهتر است به صورت کلی به معرفی فیلم استرچ و کاربردهای آن بپردازیم. فیلم استرچ نوعی نایلون بسته بندی است که خاصیت کشسانی بالایی دارد. محصولات مختلف را می توان با این نوع نایلون بسته بندی کرد. از آن جایی که فیلم استرچ انواع مختلفی دارد و هر نوع نیز دارای کیفیت و ویژگی های مختلفی است، باید درهنگام خرید این محصول دقت داشته باشید تا مناسب ترین نوع را برای کاربرد مورد نظر خود تهیه کنید.

    بسته بندی کردن محصولات با فیلم استرچ سبب محافظت از آن ها در برابر ضربه ها و کاهش احتمال ایجاد خط و خش روی محصول در حین حمل و نقل و انبارداری می شود. علاوه بر این ها، فیلم استرچ مانع از نفوذ گرد و خاک، آلودگی و رطوبت به داخل محصولات می شود. به این ترتیب کیفیت محصول تا زمانی که به دست مشتری برسد کاملا حفظ خواهد شد و همین موضوع می تواند تأثیر بسیار زیادی در جلب رضایت مشتریان داشته باشد.

    قیمت فیلم استرچ بسته بندی

    در بررسی قیمت فیلم استرچ بسته بندی باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت فیلم استرچ تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می شود و به همین دلیل هم ممکن است در هنگام خرید این محصول با قیمت های مختلفی روبرو شوید. از جمله عواملی که قیمت فیلم استرچ را تعیین می کنند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    انواع فیلم استرچ بسته بندی

    فیلم استرچ انواع مختلفی دارد که ضروری است در بررسی قیمت فیلم استرچ بسته بندی به آن ها اشاره شود. هر نوع از فیلم استرچ نیز با توجه به ویژگی هایی که دارد برای کاربرد مشخصی مناسب است. از جمله انواع فیلم استرچ بسته بندی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    • فیلم استرچ مبلمان: این نوع نایلون برای بسته بندی مبلمان به منظور جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و آلودگی و یا ایجاد خط و خش روی مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد.
    • فیلم استرچ پالت بند: این نوع فیلم استرچ برای بسته بندی کردن نهایی محصولات استفاده می شود. به این ترتیب محصولات در هنگام حمل و نقل و انبارداری هیچ آسیبی نخواهند دید و کیفیت آن ها کاملا حفظ می شود.
    • فیلم استرچ فرودگاهی: از این نوع نایلون برای بسته بندی کردن ساک ها و چمدان های مسافران هواپیما استفاده می شود. به این ترتیب می توانید خاطر جمع باشید که کیف و ساک شما باز یا آلوده نخواهد شد.
    • فیلم استرچ علوفه: دامداران و کشاورزان از این نوع فیلم استرچ استفاده می کنند تا علوفه تازه بمانند.
    • فیلم استرچ غذایی: از این نوع فیلم استرچ برای بسته بندی مواد خوراکی استفاده می شود. به این ترتیب مواد خوراکی کاملا تمیز و تازه می مانند. با استفاده از این نوع نایلون علاوه بر آلودگی و گرد و خاک از نفوذ بو به مواد غذایی نیز جلوگیری می شود.
     قیمت فیلم استرچ
    قیمت فیلم استرچ

    نکات مهم در هنگام خرید فیلم استرچ بسته بندی

    هنگام خرید این محصول برای بسته بندی علاوه بر بررسی قیمت فیلم استرچ بسته بندی باید به موارد دیگری نیز توجه داشته باشید تا بتوانید نوع مناسب برای کاربرد مورد نظر خود را تهیه کنید. از جمله مهم ترین مواردی که باید مورد نظر داشته باشید عبارتند از:

    • برند
    • کیفیت
    • ضخامت
    • متراژ
    • نوع پلیمر
    • میزان کشسانی
    • میزان چسبدگی
    • طول و عرض
    • ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر اشعه های مضر

    در ضمن به یاد داشته باشید که تولید فیلم استرچ می تواند به شکل سفارشی نیز انجام شود. به این ترتیب می توانید با توجه به محصولی که قصد بسته بندی آن را دارید فیلم استرچ دلخواه خود را سفارش دهید. برای مثال می توانید میزان خاصیت هایی مانند مقاومت در برابر اشعه های مضری مانند UV، مقدار ضخامت، رنگ و غیره را خودتان تعیین کنید.

    جمع بندی

    همان طور که توضیح دادیم فیلم استرچ بسته‌ بندی یک نوع فیلم پلیمری است که برای بسته ‌بندی کالاها و محصولات مختلف به کار می ‌رود. در بررسی قیمت فیلم استرچ بسته بندی به موارد مختلفی مانند متراژ و ضخامت آن توجه می شود. همچنین، قیمت ‌ها بسته به نوع و کیفیت فیلم نیز متفاوت است. به طور کلی، هرچه ضخامت و کیفیت فیلم بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

    قیمت فیلم استرچ بسته بندی با توجه به مزایایی که دارد مناسب و برای بسته بندی کردن محصولات، مقرون به صرفه می باشد. استفاده از این نایلون برای بسته بندی محصولات به محافظت از محصول تا زمان رسیدن به دست مشتری کمک زیادی می کند. به این ترتیب می توانید نظر مثبت و موافق مشتریان را به خود جلب کنید. می توان گفت استفاده از فیلم استرچ بسته بندی به حفظ کیفیت محصولات کمک زیادی می کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای