چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟
۲۷
اردیبهشت

چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟ | حفاظت از حصولات

  • چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟ در این نوشته تصمیم داریم تا با ارائه اطلاعات مفیدی در مورد فیلم شرینک و کاربردهای آن، به طور کامل به این سوال پاسخ دهیم. بنابراین در صورتی که شما هم به فکر استفاده از این محصول هستید و نیاز به اطلاعاتی در این زمینه دارید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

    چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟ دلایل استفاده

    فیلم شرینک یک نوع پلاستیک بسته بندی است که به شما در بسته بندی مقاوم و زیبای محصولاتتان کمک می کند. اگر برای بسته بندی کردن محصولات خود با گزینه های مختلفی روبرو هستید، حتما این سوال برایتان پیش می آید که چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟ دلایل متعددی را می توان در پاسخ به این سوال بیان کرد که یکی از آن ها راحت بودن کار کردن و بسته بندی محصول با فیلم شرینک است.

    در واقع فیلم شرینک (shrink film) ماده ای پلیمری است که می توان برای بسته بندی نهایی محصولات از آن استفاده کرد. برای بسته بندی کردن محصولات با استفاده از رول شیرینک به گرما نیاز است که می توان به روش های مختلفی مانند استفاده از تفنگ های حرارتی گازی یا الکتریکی، نوار نقاله، تونل حرارتی و … گرمای مورد نیاز را ایجاد کرد.

    در هنگام خرید فیلم شرینک باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصول در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. هر نوع آن نیز دارای ویژگی ها  و معایب و مزایای مخصوصی است که کاربرد آن را برای هدفی خاص توجیه می کند. بنابراین شما باید با توجه به کاربرد مورد نظر خود سعی کنید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین نوع فیلم شرینک موجود در بازار را انتخاب و خریداری کنید.

    مزایای استفاده از فیلم شرینک چیست؟

    کارخانه ها و تولید کننده ها برای بسته بندی کردن محصولات خود می توانند از روش های مختلفی استفاده کنند که یکی از این روش ها استفاده از فیلم شرینک است. بدیهی است که هر تولید کننده در فکر کاهش هزینه های تولید در عین حفظ و ارتقای کیفیت محصول می باشد. به همین دلیل در هنگام تصمیم گیری در مورد نوع بسته بندی محصولات حتما این سوال مطرح خواهد شد که چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟ در ادامه به مزایای این نوع بسته بندی اشاره خواهیم کرد تا پاسخ این سوال برایتان روشن شود.

    بسته بندی زیبای محصولات با استفاده از فیلم شرینک

    با استفاده از نایلون شرینک این امکان را دارید تا محصولات خود را به صورت مقاوم و البته زیبایی بسته بندی کنید. شفاف بودن این نوع بسته بندی سبب می شود تا محصول شما قابل دیدن باشد و این موضوع می تواند به جلب توجه مشتریان کمک کند. همچنین برخی از انواع شرینک ها قابلیت تولید سفارشی و امکان چاپ دارند. به این ترتیب شما می توانید محصول خود را به شکل زیباتری بسته بندی کنید.

    چاپ نام و نماد برند روی بسته بندی به بازاریابی محصول کمک می کند. به این ترتیب شما با صرف هزینه ای مناسب هم محصول خود را به شکل زیبا و مقاومی بسته بندی کرده اید و هم به تبلیغ و بازاریابی پرداخته اید. به یاد داشته باشید که بسته بندی مناسب محصول تأثیر بسیار زیادی در افزایش رضایت مشتریان دارد و می تواند فروش محصولات شما را به میزان چشمگیری افزایش دهد. با توجه به این توضیحات، پاسخ سوال چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟ تا حدود زیادی برای شما روشن خواهد شد.

    کاهش هزینه های تولید با استفاده از فیلم شرینک

    یکی از مهم ترین مزایایی که استفاده از فیلم شرینک برای بسته بندی کردن محصولات را کاملا توجیه می کند، کاهش هزینه های بسته بندی می باشد. با استفاده از این نایلون بسته بندی در اغلب موارد دیگر نیازی به کارتن نخواهید داشت. جالب است بدانید که نایلون شرینک با کیفیت می تواند به اندازه بسته بندی های کارتنی از محصول شما محافظت کند.

    در ضمن حمل و نقل و انبار کردن محصولاتی که با استفاده از فیلم شرینک بسته بندی شده اند، با توجه به وزن کم نایلون بسته بندی و حجم کمتری که نسبت به بسته بندی های کارتنی اشغال می کند، ساده تر است. استفاده از این نایلون بسته بندی بسیار راحت است. شما می توانید در کمترین زمان تعداد زیادی محصول را بسته بندی و در فضای محدودتری انبار کرده و از این نظر نیز هزینه های تولید را تا حدودی کاهش دهید.

    چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟
    چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟

    حفاظت از محصولات با استفاده از فیلم شرینک

    از نایلون شرینک می توان برای بسته بندی کردن محصولات هم به صورت پک و هم به صورت تکی استفاده کرد. مقاومت و ماندگاری این نوع نایلون های بسته بندی از محصولات شما در برابر فشار و ضربه های احتمالی در هنگام حمل و نقل و انبار کردن محافظت می کند.

    همچنین استفاده از فیلم شرینک به کاهش نفوذ آلودگی و گرد و خاک نیز کمک زیادی می کند. این مزیت خصوصا برای بسته بندی محصولات خوراکی اهمیت زیادی دارد. این نایلون های بسته بندی تازگی و بوی مواد خوراکی را حفظ می کنند و از خراب و فاسد شدن یا نفوذ بو و رطوبت به داخل بسته بندی جلوگیری خواهند کرد.

    جمع بندی چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟

    در این نوشته سعی کردیم تا با بیان و بررسی اطلاعات مفیدی در مورد فیلم شرینک به طور کامل به سوال چرا از فیلم شرینک استفاده کنیم؟ پاسخ دهیم. همان طور که توضیح دادیم فیلم شرینک نوعی نایلون بسته بندی است که در انواع مختلفی تولید می شود. انواع مختلف این نایلون ها دارای ویژگی ها و قابلیت های خاصی هستند که کاربرد آن ها را مشخص می کند. به همین دلیل در هنگام انتخاب و خرید فیلم شرینک باید توجه داشته باشید ویژگی های نوعی که انتخاب می کنید برای کاربرد مورد نظرتان کاملا مناسب باشد. از جمله مزایای استفاده از فیلم شرینک برای بسته بندی کردن محصولات عبارتند از :

    • کاهش هزینه های بسته بندی، حمل و نقل، انبارداری و …
    • بسته بندی محصول به شکلی مقاوم و با ماندگاری زیاد
    • زیبایی بسته بندی به علت شفاف بودن فیلم شرینک و امکان چاپ روی آن
    • جلوگیری از نفوذ رطوبت، گرد و خاک و آلودگی به داخل محصولات

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای